torsdag 2 december 2010

Lägg gärna in under kommentarer om du/ni kommer.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer / LiNdA

Nick sa...

Ja jag tänker då komma,...

Jojje sa...

klart att man skall dit,.... bästa gigget på hela året,.... Orsa's svar på Sweden Rock och Sonisfere

IcaMalin sa...

Jag kommer, som ni redan vet :)

Pär sa...

Jag jobbar:-( Men inom inte allt för lång tid ska jag dig. Den som väntar på något gott!!! När faan är fisketävlingen?! Ge mig den nu!!! Petter och jag kommer kommer att leka hem det lätt;-) Ge mig datum nu!!! ///Pär

Anonym sa...

26:e Februari
Mvh. STB

Anonym sa...

Klart man ska dit,,,håller med Jojje.....nya Rockweekend/

Anonym sa...

Vi kommer!! Ser man fram emot! Pontus!!

Hassis Ståbis sa...

Kommer till 97%!

Mange sa...

Klart som faen man dyker upp!